Informace Fm Group
Vznik a vývoj FM GROUP
Firmu FM GROUP založila na podzim roku 2004 polská podnikatelská rodina Trawinských, která se již více jak 10 let pohybuje v oblasti parfémů a kosmetiky, jejich výrobky se prodávají po celém světě.
Pod značkou FM GROUP nyní prodává originální vůně identické s vůněmi ve značkových parfumeriích, ale za 5-10 nižší cenu!
Firma se velmi dynamicky rozvíjí.
Vroce 2005 firma otevřela svojí pobočku na Slovensku a ČR. Nyní expanduje do celého světa. Od začátku loňského roku je postupně otevřelo Rakousko, Německo, Maďarsko, Anglie, Slovinsko, Chorvatsko, Bulharsko, Rumunsko, Srbsko, Řecko Španělsko, Austrálie, Izrael, Nigérie, Ukrajina, a další.
Jsme první firma, která jde z východu na západ.
Meziroční nárůst obratu v přelomu roku 2005/2006 roce byl 3600%!
Od 4.1.2007 se osamostatnila Česká Republika od Slovenska. Nové ředitelství a logistické centrum má sídlo v Brně.
Výroba parfémů
Standardní tvorba ceny parfému - od výroby k zákazníkovi:
Parfemista navrhne složení parfému a jde za firmou, která je schopna vyrobit ve velkém. Firma DROM, výrobce značkových vonných esencí (100 letou tradici, zaujímá 80% světového trhu, sídlo v Mnichově, pobočky po celém světě) vyrobí vonnou esenci a nabídne k dalšímu zpracování. Firma - výrobce, nechá navrhnout flakonek (flakonek na parfém od renomovaného návrháře vyjde na 300-1200Kč!) a osloví např. manažera Naomi Campbell nebo obchodního ředitele zn. Dior, jestli nechtějí své jméno spojit s touto vůní…ti za určitou cenu souhlasí. Dále se musí udělat na výrobek reklama. Jiná zabere na Evropana, jiná na Američana, Asiata apod. Jsou to stamilióny! Pro představu jedno promítnutí reklamního šotu v TV u nás stojí 280-400 000 Kč.V USA během přímého přenosu předávání Oskarů stojí 30 sec. reklamy 40mil. Kč. Výrobek jde do velkoobchodu a z něj do maloobchodu. Velkoobchodník přidá své náklady a svůj zisk, maloobchodník také zhruba 30-100%. K tomu všemu doprava. Pro vaši informaci, cena vonné esence pro výrobu parfému se pohybuje okolo 2% z konečné prodejní ceny parfému tj. např.40Kč! Finální parfém 2-5 000 Kč.
Tvorba ceny u FM Group:
Firma FM Group nakupuje originální vonné esence přímo od společnosti DROM, plní automatickou linkou do jednoduchých flakonků a výrobky jdou přímým prodejem k zákazníkovi. Proto může stát parfém firmy FM Group 300Kč. Navíc síťový marketing je vlastně obchodní dům bez stěn, střech, regálů a prodavaček…firma touto formou ušetří min. 50% režií… a tyto peníze pak rozdělí mezi své aktivní členy.